Jdi na obsah Jdi na menu
 


Proč je člověk nucen odkládat činy, J. Ina Pokorná

30. 1. 2018

Proč je člověk nucen odkládat činy, J. Ina Pokorná

 
 
[20:22, 23. 1. 2018] +420 603 308 020: PROČ JE ČLOVĚK NUCEN  ODKLADAT
Každý, kdo má potřebu odkládt činnosti – jakékoli, ať je to cvičení, práce,, učení,  má k tomu PÁDNÝ DŮVOD,,protože je veden jednou svojí emoční a pocitovou částí z podvědomí. tato emoční a pocitová část má  zkušnosti z dřívějších dob, dětství a dospívání.  A ta zkušenost PRVOTNĚ ŠPATNÁ Stejně je to u lidí,, kteří hledají novou práci, nebo  např. partnerský vztah a nedaří se jim. 
 
Můžeme  nazvat VĚDOMOU TOUHOU  to, co chceme, např. být štíhlá a cvičit, nebo se učit, nebo mít dobrou práci, nebo mít harmonický parnerský vtzah. 
 
Co se stane v okmažiku, když má dojít na cvičení, učení, vyhledání si nové práce, nebo seznámení se, v těle? Co může zapříčinit odklad v té činnosti? Jak pracuje podvědomí a vědomí? Odkud se vezme ten hlas, který řekne – např. ještě se podívám tady na facebook, a pak na to vlitnu, nebo ještě si něco sezobnu a jdu na to, nebo půjdu ještě za psem , nebo kočkou se pomazlit a pak to pofiči
Pro lepší předstatvivost popíšu co se odehrává v podvědomí a vědomí malého díítěte a jak pak toto ovlivnuje následné přítomné okamžiky v dospělosti. 
V dítěti vznikne emoce , zlost, radost, je autentická,  dítě demnostruje smíchem, nebo vztekem pocit, přichází dospělí, rodič, prarodič, učitel. – napomene nebo okřikne dítě, že tento projev není v pořádku (z jakéhokoli důvodu, jsme v obchodě, tady se to nehodí, ve škole, na rodinné oslavě ad.) Nebo – to,co jsi napsalo je špatně, to , co jsi nakreslilo není  přesně podle předlohy,  tělocvik – ten přemet musí být ladnější, nebo to nádobí není dobře umyto, nebo musíš mít sourozence rád,  musíš být ve škole hodná/hodný…. 
 
V dítěti se autetnická reakce zastavuje , dívá se na autorttu, když je to rodič, chce mu maximálně vyhovět. Jeho  energ. systém duše říká něco takového jako „aha – toto nesmím, máma, tato bytost ,comám tak moc rádo, to z čeho jsem vzešlo, a táta, se na mě zlobi, to dělat nesmím, tak jak to mám udělat správně?  Stejně učitel – abych dostal dobrou známku a nenazlobil maminku a tatínka, musím to udělat dobře, aby se pak učitel nezlobil…. 
 
Vyvstává vědomá část a dítě přebírá od prostředí, jak to má vypadat. Co má udělat, aby dostalo lásku. PROVOTNĚ CHCEME JAKO DĚTI VYHOVĚT.  V ten okmažik se začne souběžně tvořit i další část  osobnosti -  hlas – kontroluje – říká něco jako – „tak – toto nebylo tedy ok., tento můj autentický projev, tady v této reakci jsme lásku nedostali, naopak, jsme byli radikláně zastaveni- takže kdykoli budu mít tuto reakci, tak to musím zastavit.  TAKTO VZNIKAJÍ V KAŽDÉM Z NÁS DO 8 LET VĚKU , PODVĚDOMÉ PROGRAMY  A OD NICH SE PAK ODVÍJÍ JAK SE CITITME V DOSPĚLOSTI V PROSTŘEDÍ, PRÁCI, VZTAZÍCH… 
Jdeme dál a máme zde dospělost. 
PŘÍKLAD  ODKLADU  OKLADU CVIČENÍ.
Vědomá touha – civičt, necítím se dobře – měla bych cvičit.  V okamžiku, kdy se chystá žena ke cvičení, přepadne ji  únava, začne všechno možné pobolívat, příjde jí myšlenka – no s takto bolavým tělem, to se ještě víc odrovnáš. Odložíme to. To nejde, tělo jasně ukazuje, že cvičit nemáš… 
Stalo se to, že z podvědomí VYVSTALA EMOČNÍ ČÁST Z DĚTSTVÍ SE ŠPATNOU ZKUŠENOSTÍ  NAPŘ. 7 LET, 8 LET,  nebo i dříve, když dítě spadne a řekne mu rodič – ty jsi trdlo. Je to stud z prvních dětstkých událostí např. ve škole, kdy se dítě snaží a učitel má takové poznámky, že se dítě citit zesměšněno . vzniká  trauma poškození osobnosti. TATO ČÁST DÁ Z JINÉ DOBY ČASU A PROSTORU Z PODVĚDMÍ IMPULS DO VĚDOMÍ , A DO VĚDOMÍ PŘÍCHÁZÍ MYŠLNEKA PŘÍJETALNÁ PRO PŘÍTOMNOSTI -    Frekvence pocitu a emoce z podvědomí obsadí tělo a chce zabránit dalšímu zesměšnění. Proto začne např. bolet tělo, žena jde ještě prát, musí se psem atd. a na cvičení se nedostane. 
 
PŘÍKLAD  PARNERSKÉHO VZTAHU
Žena touží po muži, její touha je velká, když už se s mužem seznámí, a určitou dobu se stýkají, najedou ženě začne muž vadit v sitaucích, gestech, 
Podvědomí aktivuje  traumatizující zážitky  z dětství, přístupu matky k otci , který neřešila, vydržela. může se přidat i  trauma ze sourozence bratra, , chybný soudící postoj rodičů k ní a sourozenci - muži v dětství této ženy. Podvědomí má zapsáno, že muž je ohrožení pro ženu –  dítě milující matku za každých okolností  vyhodnotí – matka  emočeně trpěla vedle otce. Bratrovi bylo nadržováno. 
Podnět z podvědomí – muž jang  je ohrožení – prostoupí tato část tělo – do vědomí vyjde pocit s myšlnkou  , co všechno na muži je špatně, jak hrozně se vedle něj cíti. 
Jenže když je muž v práci a je žena bez něj , velmi po něm touží. Když ho vidí, vzniká rozpozr v ženě. 
 
PŘÍKLAD  HLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ 
Jdete na pohovor, jste připraeni, práci chcete, Příjdete tam, vše probíhá v pořádku a pak vás uvnitř něco znejistí,  uděláte, nebo řeknete něco, co vás může ohrozit v příjetí. 
Tady z podvědomí vystane část, která má zkušeno z dětství, větišnou zážitky pocitů zesměnšnění ve škole,   Tělo v pár vteřinách obsadí část osobnosti vzniklé v době chození do školy, může odstřelit mysl, může se zhoršit koncentrace, příjde stres, znejistí se verbální  projev. 
 
To, co můžete v sobě vnímat po těchto zkušenost je NAŠTVÁNÍ NA SEBE, NA TO, CO VÁM KAZÍ VĚDOMÉ TOUHY,  a můžete v sobě upevnit to, co už započali rodiče, nebo učitelé a vy v sobě  utvrzujete jako dospělí. 
ŘEŠENÍ
Všichni jsme složení z různých pocitových, emočních částí z dětství, z dospívání, to jsou ty naše JA. Všechny k nám patří. Do jednoho! I ty, co nám sabotují a kazí přítomné vědomé touhy. MAJÍ K TOMU DŮVOD – ONY JSOU NAŠE OBRANY Z DĚTSTVÍ. A DÍKY NIM JSME ZVLÁDLI ŠKOLU, NESPRAVEDLIVÉ SOUDY OD RODIČŮ. A I TYTO NAŠE ČÁSTI SI ZASLOUŽÍ UZNAT. 
Nebudou škodit v okamžiku, kdy je začneme v sobě vidět, pozorovat. Potřebujeme docílit toho, aby naše část vědomé touhy, šla  vedle této části, co  je v obraně a odporu a my si myslíme, že nám škodí.  TA ČÁST NENÍ NÁŠ NEPŘÍTEL, ONA TO MYSLÍ DOBŘE, ONA MÁ JEN ŠPATNOU ZKUŠENSOT Z MINULA. 
Hodně jsem začala používat techniky Teal Swan – použít tělo, jako hmotu pro prostoupení těch emočních částí, které potřebují být zviditelněny z podvědomí, nebo tu, co vám ted popíšu. 
Zavřete si oči – odevzdávám se do proudu své duše a jejího vedení. 
Ptám se z pozice přítomnosti např. Ina 23.1.2018 jako třetí osoby, která je milující a soucitná, použijí vědomou mysl (pokud  jsem ven z emoce)  jako prostředníka pro tyto své části  jak sabotující, odporující tak pro tu vědomou. 
Ptejte se jí – co chceš, co potřebáješ,  co teď cítíš? Snažím se tě nesoudit,  učím se mít pochoponení pro tvoji emoční bolest z minulosti.
 
Ptám se dál – kde v těle citím tuto bolest? Nechte se vést, dejte si ruku tam kam vás povede, vnímejte to místo s láskou ,uznáním a soucitem a porozuměním, budete citit tlak, vnímejte tlak, bude se vám chtit plakat plakejte. Budete citit zlost , zkuste jinechat projít tělem   TYTO EMOCE A POCITY NEJSOU Z TÉTO DOBY.  Jsou z podvědomí.  budete slyšet hlas typu máš dát ještě pračku, jdi se psama, ještě večeře, jsi v tom moc dlouho….  Znovu je to STUD, který se bojí, když půjdete v pocitu hlouběji, že budete citit znovu bolest. Vše mám za sebou, to, co vnímám jsou neoduznané části mě z dřívějsích dob. 
POROZOVÁNÍ A VŠÍMAVOST – těmto částem mohu přirovnat k např. rybičce v akváriu – díváte se na ni, NEURČUJETE JI SMĚR, KAM MÁ PLAVAT, jen ji s láskou, soucitem pozorujete,
Vaše emoční já  VÍ JAK SE UZDRAVIT, ONY TO VÍ, KDYŽ JSOU SPRÁVNĚ POZOROVÁNY  S UZNÁNÍM. 
Uleva příchází rychleji s častějším trénováním – stačí pár minut denně , věnovat sobě pozronsot a těm částem, tkeré to potřebují. 
 
Toto je z mého pohledu forma  čištění. Pracná na vnímání a čas , ale také ta nejúčinnější.  
Dodatek:  Jeden z důvodu proč si nevěříme je, že se v nás pere více částí, vnitřní boj a válka mezi hodnou holčičkou a chlapečkem a zlou holčičkou a chlapečkem. Pokud budeme chtít  jakoukoli emoční nebo pocitovou  část v nás změnit  zvlášť tu negativní., dáváme tím nepřímo najevo, že je s námi něco špatně.  Prohlubují se tak trhliny, propasti v nás,  A my potřebuje tyto části v nás PŘIBLÍŽIT K SOBĚ – čili sjednotit, scelit– tak jak to chce vesmír,  nebo jestli chcete universum, Bůh, zdroj. Tak jako  to chtějí  duše, v tělech- vedou evolučně těla ke sjednocení – JEDNOTE, a univerzum  nerozlišuje dobro a zlo a nezná válku. duše vzešly ze zdroje z JEDNOTY.  LÁSKA JE NEJVYŠŠÍ  FREKVENCE UNIVERSA A VEDE K JEDNOTĚ.