Jdi na obsah Jdi na menu
 


Jak si poradit s karmickými učitely

8. 4. 2014

Jak si poradit s karmickými učitely

MVDr. Simona Müllerová

korektura textu: MVDr. Dagmar Peterová

 

„Přijímám Radka takového, jaký je, a děkuji poli neomezených možností, že mi pomáhá najít cestu, jak s ním vyjít.“

Ideální je udělat všechno hned. Člověk si tím ušetří čas a věci se vyvíjí. Jsou ale záležitosti, které vyžadují čas. Člověk i obilí musí zrát. Zrání můžeme urychlit, zkvalitnit. Karmickou nebo osudovou etapu nemůžeme přeskočit, ale můžeme ji usnadnit. Zkrátit a využít pro svůj prospěch, i když je tzv. škodlivá. Prudič na pracovišti je náš učitel, učí nás být radostný a pracovitý za všech okolností. Ukáže nám naše špatné vlastnosti, vede nás k zamyšlení, jestli jsme tohle dělali někomu v některém ze životů. Ukazuje nám, jak se nemáme chovat sami. Jakmile to člověk pochopí, prudič agresor se změní nebo odejde.

………………………….

Terapie těsta

Rodina je jako těsto na buchtu. Vejce, cukr, mouka, tuk, prášek…smíchaná hmota tvoří dílo, kde nerozlišíte, co je co. Lepí to, i když chutná. Buchta popírá individualitu každého dílu. Model „buchta“ je někdy dobrý, ale když převládne a vy se v tom ztrácíte, nemá váš život smysl, jste jen dílem bez konkrétní důležitosti. Starý vzorec sedmdesátých let. Je potřeba oddělit složky, uvědomit si, k čemu všemu je vejce, nejen pro buchtu. K čemu všemu je tuk.. Každý má více rolí. Nestvořit těsto na buchtu. Potřebujete se oddělit, odlepit, identifikovat se bez jakékoliv závislosti na buchtě, těstě.. Pak se dobrovolně rozhodnout, jestli chcete být v něčem součástí těsta, a jaký přínos to má. Cílem je osvobodit a dát všemu a všem jedinečnost bytí. Sice v souvislostech, ale ve svobodě a vlastní identifikaci.